<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 2.0cm 70.85pt 2.0cm; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Ei kait mitään paitsi että minä olen innostunut molemmista.

Kuvankäsittelyn ihmeellinen taikamaailma alkaa raottua. Onneksi minulla on valtavat määrät kuvia, joilla on mukava leikkiä. Saimme koulusta kotitehtäväksi tehdä yhdistelmäkuvan. Olen tehnyt jo monta, mutta tämä metsänväki on eka, johon olen melkein tyytyväinen.

 

 

Karhun, ahman ja ketun kuvat olen ottanut Kuusamon petoeläinpuistossa keväällä 2007, taustakuva on samalta reissulta Savukoskelta.

Vaarana on, että jumiudun tietokoneen ääreen. Onneksi koirat vaativat ulkoilua ainakin kolmesti päivässä. Pakkaset ovat kovettaneet tiet ja polut liukkaiksi.

Potkurin kiitäessä jäätiköllä aivot ja lihakset rentoutuvat. Jälkimmäinen kuva on otettu itselaukaisimella eikä sitä ole manipuloitu.