<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

24.11.08 

Kun nyt olen enemmän kotona kuin työaikaan, tarvitsen erityyppisiä vaatteita. En halua pukeutua vanhoihin verkkareihin ja t-paitaan. Olen aina pitänyt vaatteilla ja erityisesti väreillä leikkimisestä. Teininä haaveilin muotisuunnittelijan urasta, mutta vähän vanhempana pidin sitä turhakeammattina. Lampuriaikoina suunnittelin neuleita. Omat vaatteeni olen aina ideoinut itse. Harmi, etten oikein osaa ommella.

Kotona on mukava pukeutua legginseihin ja väljään puseroon. Niitähän minulla riittää laihtumisen jäljiltä. Kun lähden ulkoilemaan koirien kanssa, vedän päälle vain lämpimämmän kerroksen. Olen ihastunut essuihin. Minusta se on kätevä vaate moneen paikkaan. Se suojaa ja samalla piristää. Essuun voi suunnitella käytännöllisiä taskuja tarpeen mukaan. Nyt olen kehitellyt eläkeläisessua. Teetin ensimmäisen prototyypin ompelijalla. Essun voin kietaista kätevästi päälle, jos ovikello soi, eikä halua mennä avaamaan kalsareissa. Essu on perinteisen esiliinan ja kietaisuhameen yhdistelmä.

 2090548.jpg2090551.jpg